S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

» Afrodisiaka
Afrodisiaka

V poslední době se množí dotazy týkající se sexuálního apetitu u mužů, ale také u žen.

Takže několik osvědčených receptů z oblasti bylinné ale také živočišné a nerostné říše. Určitě doporučuji u mužů vyloučit nápoje z obsahem chmele, který se tradičně používá při sexuální podrážděnosti – čili tlumí sexuální vášeň, lze jej ale doporučit při předčasné ejakulaci.

Koriandrový nálev z jedné čajové lžičky pomletých plodů koriandru zalijeme ¼ l vroucí vody a necháme v zakrytém šálku vyluhovat 10 minut. Scedíme a podáváme 1-2 šálky denně. Nejlépe po jídle. Koriandr také zařadíme mezi kuchyňské koření.

Pro muže – můžeme také využít nálev ze směsi bylin – květ a list slézu, list jahodníku a mateřídoušky, vše stejným dílem dobře promícháme a z jedné čajové lžičky připravme nálev. Čili zalijeme ¼ litru vroucí vody a necháme čtvrt hodinky vyluhovat v zakrytém šálku. Scedíme a podáváme 2-3 krát denně před jídlem. Druhý šálek podáváme kolem sedmé hodiny odpolední.

Pro ženy – můžeme využít nálev ze směsi bylin – nať dobromysli, nať třezalky, list mateřídoušky, oddenek puškvorce, vše stejným dílem, dobře promícháme a z jedné čajové lžičky připravíme nálev. Čili zalijeme ¼ litru vroucí vody a necháme čtvrt hodinky vyluhovat v zakrytém šálku. Scedíme a podáváme 3 krát denně před jídlem. Účinek se dostaví až po delším užívání.

Vždy podpoříme užíváním mumia – jednu, až dvě tablety denně dlouhodobě.

Pupečník asijský – Fo-ti-tieng – bájný „elixír mládí“ – pupečník asijský se podává ve formě nálevu z jedné poloviny čajové lžičky rozdrceného kořene (hlízy) při tomto podávání se upraví trávení, zvyšuje se odolnost vůči nemocem, celkově dochází k nervovému uklidnění, zvyšuje se psychická i fyzická odolnost a člověk má pocit, že získal novou energii, zmírní se vizuální projevy stárnutí (potlačení vrásek) Silnější dávky 1-2 polévkové lžíce denně působí jako sexuální stimulancium. Dlouhodobé užívání působí komplexně a má kumulativní efekt. Žvýká se také list v malých množstvích několikrát denně.

Mály taoistický náhled na sexualitu - jde o snahu vyjít upřímně vstříc pocitům a představám našich partnerů a prostřednictvím vzájemné harmonizace si tak sami předepisovat elixír nesmrtelnosti (sexuální, tělesné prožívání a spojení s partnerem). Neměli bychom se přitom vyčerpávat dalekosáhlými plány, ale soustředit se na partnera a tady a teď.

Nejvyšší účinek taoistických sexuálních praktik je dosahováno při uvědomělé kooperaci obou partnerů. Nejen Čínské dějiny jsou plné legend o bezvěkých mudrcích a o užitku ze vzájemného předávání sexuálních energií. Krásným příkladem nechť se stane čtyřstupňová technika, připisovaná „krásné madam“ Koo, žijící v období dynastie Tsang (7-10 st.n.l.) v období kulturního rozkvětu, vynálezu knihtisku a porcelánu.

  1. Uvítání vstupujícího Vyslance v Síni plození, žena sedí na muži obkročmo a pohybuje celým tělem prostřednictvím krouživého pohybu kyčlí. Pojednou pohyb aktivně sama přerušuje, lehce se zvedá, přičemž drží partnerův úd stiskem poševního svalstva. Tento stav je popisován jako „úlovek, nesený v orlových pařátech“

  2. Přijetí Velvyslance: žena se položí na záda a jemně koordinuje vlnění svého těla s partnerovými pohyby.

  3. Prolomení nebes: v okamžiku orgasmu žena sevře prostřednictvím celého svalstva oblasti stydkých kostí mužův úd i tělo ve svém vroucím objetí. V této pozici se přitom partnera snaží přimět k tichému a klidnému spočinutí v jejím objetí > toto setrvání umocní aspekt celého okamžiku. Dochází k dokonalé výměně životodárných pohlavních tekutin. Vzniklým amalgamem je elixír nesmrtelnosti.

  4. Bylina nesmrtelnosti: oba partneři se intenzivně věnují představě stoupajícího amalgamu svými těly. Vidí a cítí, jak prochází míchou do mozku, kde vyvolává mentální transformaci vědomí.

Jednoduchou technikou je možno přispět k ještě intenzivnější cirkulaci obou energií: klíčem je maximální soustředění na koordinaci vlastních pohybů a dechu s pohyby a dechem partnera. Vaše vědomí – to je klíč k úspěchu. Žádné vzdálené snění, žádné fyzické přepínání, ale plné soustředění na právě probíhající pohyb a snaha o oddálení orgasmu. Zaplavující prožitek „prolomení nebes“ vás naplní opravdovou transformující zkušeností. Zde je třeba hledat kořeny taoistické sexuální magie. (tedy nemilovat se každý sám za sebe, ale naprosto a koncentrovaně vnímat jeden druhého, jeho aktuální tempo, představy, přání. Setrvat ve spojení našich těl, našich myslí i našich duší. Staňte se chvílemi tím druhým a následně se staňte oba jedním. Sexualita je jednou z nejsilnějších a magických energií, která nám byla dána a prospívá jak fyzickému tak duchovnímu zdraví a posiluje lásku mezi partnery). Pamatujte také, že cílem milování nemusí být vždy orgasmus, ale cesta, která k němu může vést. Objevujte tedy co nejvíce cest, které vás přivedou k „prolomení nebes“ mluvte spolu o tom, co vám dělá dobře a nebojte se směřovat svého partnera do míst a akcím, která jsou vám příjemná. Také se nechejte vést a buďte k sobě velmi otevření. Sexualita a fyzické vzájemné prožívání patří k dobře fungujícímu vztahu dvou milujících se bytostí a k radosti ze života.

Pantokrin – výtažek z paroží jelena Marala, který spásá převážně výhonky a kořeny Maralu. Lze také nahradit pravidelným podáváním odvaru z jedné vrchovaté čajové lžičky kořene maralu. Bylinu dáme do ½ l studené vody a přivedeme k varu, na mírném ohni povaříme pět minut, necháme ještě deset minut vyluhovat a scedíme do termosky, popíjíme po doušcích po celý den. Vylepšit můžeme ještě stejným množstvím nati dobromysli, kterou přidáme, jakmile odstavíme odvar z ohně.

Celer je od pradávna k tomuto účelu využíván – je nutné jej ale nastrouhat a osmahnout nejlépe na olivovém oleji, nebo sádle – podáváme samostatně, nebo jako přílohu v množství 100 – 200g denně. Pro ženy používáme podobně kořen petržele.

Další afrodiziakální byliny: Skořice, Anýz, Pískavice (řecké seno), Žen-šen, Hořec, Santalové dřevo, Rhodiola, Rudbekie, Yzop, Alstonia, Arekový ořech, Damiána, Mandragora, Pelyněk pravý, Pepřovník opojný, Yahé, Yohimbe.

Ještě něco ze starého Řecka

Prvním stupněm sexuální magie (někdy nazývaný alpismus) spočívá v praktikování magické neposkvrněnosti, adept v obdobích mezi jednotlivými pohlavními akty nemá a nepociťuje žádné projevy erotického charakteru. Naprostá tělesná čistota je sice také vysoce ceněna – mnohem důležitější však je získat schopnost vázat veškeré sexuální představy a emoce pouze na okamžiky skutečného fyzického styku. Sexus se stává jednoznačnou magickou silou. Není pouhým produktem živočišné touhy, ale stává se transcendentálním agens seberealizace.

Druhým stupněm sexuální magie je dianismus. Tato zvláštní metoda, jejíž jméno je odvozeno od mytologické bohyně Diany, spočívá v provozování pohlavního styku bez dosažení orgasmu. Oba partneři musí být silně „erotizováni“ nicméně dospět k okamžiku vyvrcholení jím není dovoleno. Celá technika je procvičována dlouhodobě, mimo jiné s cílem vyhnout se jakýmkoliv náznakům frustrace ze znemožněného orgasmu. Při koitu nedochází k vnímání sexu jako požitku rozkoše, nýbrž ten se stává magickou transformací spirituální aspirace především mužského partnera. Dianismus tak ústí do výše zmiňovaného stavu splývání sféry vědomé a podvědomí > doména imaginace se tak dostává vně kontroly vlastní vůlí.

V průběhu dianistického koitu je zapotřebí dodržovat několik následujících pravidel:

  1. Požadovaným poměrem mužského partnera, aspirujícího na uchopení své pravé podstaty za současného generování vlastních magických sil, ke své partnerce je naprosté opomenutí její individuality. Na tomto stupni sexuální magie jsou vztahy obou partnerů čistě neosobní.

  2. Partnerka musí být adeptem chápána jako materiální manifestace jeho vlastního démona, jeho božské milenky. Musí dojít až k plné transmutaci partnerky do imaginativní reprezentantky spirituálních sil vůbec.

  3. Partner může dospět k orgasmu pouze za předpokladu, že tím nedojde k narušení stavu vědomí s podvědomím. Oba partneři by měli být odpočatí, sexuálně neagresivní, nesmí dojít k cílenému měřívání styku k dosažení vyvrcholení sexuálního vzrušení.

  4. Oba partneři se extatickým stavům nevyhýbají, ale dojde-li k nim, neoddávají se jim. Raději by proto mělo docházet spíše k bezprostřední transformaci pohlavního vzrušení do magického aktu, evokovaného jak vůlí, tak i imaginací. Dojde-li k tomu, sama touha po orgasmu je potlačena. Praxe tantrické jógy již zcela od orgasmu upouští, sexuální energie je jednoznačně směrována do sféry psychologické a spirituální kreativity. Jistě není touha každého z nás zříci se pohlavního vyvrcholení a věnovat se pouze takovýmto technikám, na druhé straně však čas od času experiment tohoto druhu přináší jistou (a často žádanou) změnu.

  5. Chceme-li v magickém slova smyslu iniciovat „dítě v nás“, budeme muset na některé rituály sexuální magie přistoupit zcela nevyhnutelně. Proces tvořivosti a proces rozplozování jsou procesy analogické. Oba vyžadují fenomén přitažlivosti, spojení, oplození, těhotenství a zrodu. Dosáhnout vyššího stupně magické jednoty lze prostřednictvím sjednocení vědomých a podvědomých energií, energií, které chováme v sobě a po období plného sebeovládání je uvolníme při imaginovaném volném aktu. Je-li „archetypické“ dítě zrozeno, délka jeho života závisí na síle magické operace, symbolicky postihující sílu psychologického transformačního procesu. Tento rituál by měl být prováděn každých sedm, až devět dnů při postupně se zvyšující míře koncentrace. Její maximum je dosahováno po třech takto prováděných technikách.

Sexualita, energie je svobodná síla a vůle obou, bez přítomnosti jakýchkoli vzájemně nevyřčených výčitek, či vlastních trýznivých myšlenek z nedosažení fyzického orgasmu. Pak se tato energie stává čistou a osvěžující fontánou života v nás samých i ve vzájemném partnerství dvou milujících se bytostí.


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

ZmM2M